Шестой школьный день

 

График работы

в шестой школьный день 2021/2022 уч.г.:

Учреждение образования:     с 8.00 до 14.00

Директор школы:   с 8.00 до 13.00

Заместитель директора по УВР:   с 9.00 до 13.00

Спортивный зал (спортивная площадка):  с 9.00 до 13.00

Арганізацыя работы ў шосты школьны дзень

у 2021/2022 навучальным годзе

 

У І паўгоддзі ў шосты школьны дзень працуюць аб’яднанні па інтарэсам:

“Футбалісты” час правядзення: 9.00 – 10.40

“Юныя турысты” час правядзення: 10.45 – 13.20.

 

Педагог-арганізатар: 8.00 – 12.00

Педагог сацыяльны: 9.00 – 13.00

 

 

п/п

Назва мерапрыемства

Дата

Клас

Адказны

Верасень

 

1.

Дзень здароўя: “Здаровая школа!”

11

1-5

Сідарчук К.С.

6 - 11

Голікаў Р.М.

 

2.

Гадзіна зносін: “Мы розныя, але мы разам”

18

1-5

Сталярчук В.М.

Гадзіна зносін: “Шчаслівыя ўсе ў мірнай краіне”

6-9

Ярмаш Л.В.

 

3.

Віктарына “Што такое фінансы?”

25

1 - 6

Новік А.Г.

Урок фінансавай граматнасці “Плануй сваю будучыню”

7-11

Сіманавец Т.І.

4.

Агульнашкольны суботнік “Год народнага адзінства - год добрых спраў”

29

1 - 11

Класныя кіраўнікі

Кастрычнік

1.

Вусны часопіс “У свеце прафесій”

02

7-9

Крывецкая А.М.

Творчая майстэрня “Падарунак любімаму настаўніку”

4-6

Сідарчук К.С.

2.

Дзень здароўя “Здаровы я - здаровая будучыня”

09

1-5

Сідарчук К.С.

6-9

Голікаў Р.М.

3.

Творчая майстэрня і афармленне выставы вырабаў з садавіны і агародніны “Шчырая восень!”

16

1-11

Класныя кіраўнікі

4.

Урачыстае прыняцце ў акцябраты на базе Музея піянерскай славы

23

2-4

Крывецкая А.М.

Лістапад

1.

Дзень здароўя: “Школьны турнір па футболу”

13

6-9

Голікаў Р.М.

“Вас выклікае спартландыя”

1-5

Сідарчук К.С.

2.

Квэст-гульня “Славутыя старонкі гісторыі вёскі Кашавічы”

20

1-5

Крывецкая А.М.

Дайджэст “Установы адукацыі і прафесіі майго рэгіёна”

6-9

Рымкевіч І.А.

3.

Творчая майстэрня “Шуміць ліствою лістапад”

27

1-6

Кісель В.А.

Экалагічны марафон “Дай другое дыханне рэчам”

7-9

Сідарчук К.С.

Снежань

1.

Гульня-віктарына “Прыгажосць Палесся”

04

1-5

Крывецкая А.М.

Дыскусія “Што рабіць, калі ты трапіў у складаную сітуацыю?”

6-9

Калесніковіч В.В.

2.

Рухомыя гульні “Будзь здароў!”

11

1-6

Сідарчук К.С.

Спаборніцтва па валейболу “Мяч над сеткай”

7-9

Голікаў Р.М.

3.

Дабрачынны кірмаш “Добрае сэрца”

18

1-11

Класныя кіраўнікі

 Студзень

1.

Дзень здароўя “Усе на лыжню”

15

3-9

Голікаў Р.М.

4.

Віктарына “Сем цудаў свету”

22

1-5

Крывецкая А.М.

Квэст-гульня “Сем цудаў Беларусі”

6-9

Сідарчук К.С.

7.

Экскурсія ў зімовы лес “Прыгажосць роднага краю”

29

1-5

Крывецкая А.М.

Гістарычны экспрэс “Героі вайны”

6-9

Лазюк Т.Р.

Люты

1.

Збор, прысвечаны Дню юнага героя – антыфашыста “Піянеры-героі Вялікай Айчыннай вайны”

05

1-6

Крывецкая А.М.

2.

Вечар сустрэчы з выпускнікамі “А годы як птушкі…”

05

11

Сіманавец Т.І.

3.

Спартыўныя спаборніцтвы “Алімпійскія надзеі Беларусі”

12

1-6

Сідарчук К.С.

Спаборніцтва па настольнаму тэнісу

7-9

Голікаў Р.М.

4.

Віктарына “Вакол света за 60 мінут”

19

1-5

Сталярчук В.М.

Круглы стол “Твой воінскі абавязак”

6-9

Калесніковіч В.В.

5.

Вучэбна-гульнявы ўрок “Камп’ютар - не цацка, а сродак навучання”

26

1-5

Бэнда А.С.

Гутарка “Бяспечны інтэрнет: фэйкі і булінг”

6-9

Калесніковіч В.В.

Сакавік

1.

Кіналекторый з абмеркаваннем праблемы наркаманіі ў рэгіёне “На краю пропости”

05

5-9

Калесніковіч В.В.

2.

Дзень здароўя “Маладосць. Здароўе.Прыгажосць”

12

1-11

Голікаў Р.М.

3.

Падарожжа па свеце прафесій

19

1-5

Новік А.Г.

Трэнінг “Хачу. Магу. Трэба” (цяжкасці выбару будучай прафесіі)

6-9

Колесніковіч В.В.

4.

Працоўны дэсант “Чысты двор”

26

1-4

Сідарчук К.С.

5-9

Шалтанюк Л.В.

 Красавік

1.

Сусветны Дзень здароўя “Здароўе ідзе па планеце”

09

1-11

Голікаў Р.М., Сідарчук К.С.

2.

Віктарына “Хачу ўсё ведаць аб праве”

16

1-5

Крывецкая А.М.

Трэнінгавы занятак  “Выбар жыццёвых мэт”

6-9

Калесніковіч В.В.

3.

Бібліятэчная сустрэча “Кніга – скарбонка ведаў”

23

1-5

Кісель В.А.

Творчая майстэрня “Цуды сваімі рукамі”

6-9

Бэнда А.С.

4.

Паэтычная гадзіна “Чарнобыль – трагедыя стагоддзя”

30

1-5

Сталярчук В.М.

Віктарына “Экалогія вакол нас”

6-9

Бэнда А.С.

Май

2.

Лінейка славы “Вялікая Перамога”

07

1-11

Класныя кіраўнікі

3.

Да міжнароднага дня музеяў: экскурсія ў музей Вялікай Айчыннай вайны

14

1-6

Кісель В.А.

Завочнае падарожжа “Лінія Сталіна”

7-9

Сідарчук К.С.

4.

Падарожжа ў краіну прававых ведаў “Што такое добра і што такое дрэнна?”

21

1-4

Калесніковіч В.В.

Гадзіна права “Я ў адказе за свае ўчынкі”

5-9

Калесніковіч В.В.

5.

Дзень здароўя, прысвечаны заканчэнню навучальнага года “Лету – Фізкульт-УРА!”

29

1-11

Голікаў Р.М., Сідарчук К.С.

             

 

Шестой день недели — суббота — является органичной частью целостной учебно-воспитательной системы школы. Одной из важных задач, стоящих пред педагогическим коллективом школы, является эффективная организация воспитательной работы в шестой школьный день. Она планируется и проводится в соответствии с общешкольным планом работы школы, органично дополняя и продолжая его. Особое внимание уделяется проведению в субботу физкультурно-оздоровительной и спортивно-массовой работы.

Цели и задачи воспитательной работы в шестой школьный день

развернуть

Цели воспитательной работы в шестой школьный день:

- укрепление физического, психического и морального здоровья;

- создание эффективной системы гражданского и патриотического воспитания;

- интеллектуальное развитие и гражданское становление школьника;

- участие детей и подростков в полезных делах и акциях.

 

Задачи воспитательной работы в шестой школьный день:

- формировать у детей и молодёжи гражданской позиции посредством участия в социально значимых делах, развитие социальной активности;

- приобщать детей и молодёжь к нравственно-духовным ценностям, через заботу и сохранение природного и культурного богатства своей Родины;

- формировать патриотизм у детей и молодёжи, уважение к ветеранам ВОВ и местам воинской славы;

- формировать потребность у молодого поколения к заботе о Родине, её интересах в защите и сохранении экологических ресурсов;

- формировать гармонично развитую общественно активную личность;

- повышать нравственную и эстетическую культуру учащихся;

- создать условия успешной социализации личности ребёнка;

- восстанавливать и развивать физические и духовные силы детей соответствующей организацией досуга.

 

свернуть
Ещё в этом разделе