Обучающимся

Расклад урокаў

развернуть

УЗГОДНЕНА                                                                                                                            ЗАЦВЯРДЖАЮ

Старшыня прафкама                                                                                                                Дырэктар школы

_________В.М. Сталярчук                                                                                                ________І.А.Папова

                                                                                                                                                        __.01.2022г.

Расклад урокаў

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

 

 

5 клас

6 клас

7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Дзяжур-

ныя настаў-

нікі

Панядзелак

0

 

- / інф.

 

 

 

 

 

Дзям’янчанка М.В.

Бэнда А.С.

 

1

абж

прац. нав.

гісторыя

матэмат.

руск. літ.

хімія

гадз. зд. і с.

2

руск. мова

зам. мова

фізіка

мастацтва

біялогія

матэмат.

фізіка

3

матэмат.

бел. мова

прац. нав.

ням. мова

руск. мова

фізіка

хімія

4

бел. мова

матэмат.

мастацтва

фіз. к. і зд.

фізіка

зам. мова

руск. мова

5

прац. нав.

гадз. зд. і с.

матэмат.

бел. мова

матэмат.

чарчэнне

руск. літ.

6

 

інф. / -

фіз. к. і зд.

бел. літ.

гісторыя

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

Аўторак

0

 

 

 

 

 

 

 

Новік А.Г.

Крыловіч І.С.

1

матэмат.

фіз. к. і зд.

гісторыя

пр.нав/ інф

геаграфія

руск. літ.

бел. літ.

2

руск. мова

гісторыя

прац. нав.

матэмат.

хімія

матэмат.

бел. мова

3

гісторыя

бел. мова

зам. мова

фізіка

матэмат.

руск. мова

МП/ ДП

4

бел. мова

матэмат.

матэмат.

ням. мова

ням. мова

ДП/ інф

біялогія

5

бел. літ.

руск. мова

руск. мова

біялогія

пр.нав/ інф

зам. мова

матэмат.

6

 

бел. літ.

руск. літ

геаграфія

фіз. к. і зд.

біялогія

зам. мова

7

 

 

 

 

бел. літ.

 

 

Серада

0

 

 

- / інф.

 

 

 

 

Сталярчук В.М.

Сідарчук К.С.

1

ням. мова

прац. нав.

бел. літ.

гісторыя

бел. мова

матэмат.

геаграфія

2

матэмат.

мастацтва

бел. мова

руск. мова

ням. мова

фіз. к. і зд.

інфармат.

3

руск. мова

руск. мова

зам. мова

інф/ пр.нав

біялогія

бел. мова

матэмат.

4

фіз.к. і зд.

руск. літ.

матэмат.

хімія

гісторыя

бел. літ.

зам. мова

5

руск. літ.

зам. мова

фіз. к. і зд.

матэмат.

матэмат.

хімія

гісторыя

6

чал. і свет

матэмат.

біялогія

руск. літ.

бел. літ.

гісторыя

фіз. к. і зд.

7

 

 

 

гадз. зд. і с.

 

 

 

Чацвер

0

 

 

інф. / -

 

 

 

 

Крывецкая А.М.

Шалтанюк Л.В.

1

руск. літ.

руск. літ.

хімія

бел. мова

грамадазн.

фізіка

матэмат.

2

матэмат.

руск. мова

фізіка

руск. літ.

хімія

гадз. зд. і с.

зам. мова

3

ням. мова

біялогія

геаграфія

фіз. к. і зд.

гісторыя

руск. літ.

бел. літ.

4

бел. мова

фіз. к. і зд.

матэмат.

біялогія

матэмат.

геаграфія

грамадазн.

5

гадз. зд. і с.

матэмат.

бел. літ.

матэмат.

ням. мова

грамадазн.

хімія

6

 

геаграфія

 

гісторыя

гадз. зд. і с.

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

Пятніца

0

 

 

 

 

 

 

 

Голікаў Р.М.

Бэнда А.С.

1

бел. літ.

гісторыя

руск. мова

ням. мова

матэмат.

біялогія

фізіка

2

фіз. к. і зд.

бел. мова

зам. мова

фізіка

руск. мова

гісторыя

матэмат.

3

гісторыя

матэмат.

бел. мова

руск. мова

фіз. к. і зд.

зам. мова

біялогія

4

ням. мова

бел. літ.

біялогія

геаграфія

фізіка

матэмат.

фіз. к. і зд.

5

матэмат.

зам. мова

гадз. зд. і с.

матэмат.

бел. мова

МП/ інф.

гісторыя

6

мастацтва

 

матэмат.

хімія

інф/пр.нав

фіз. к. і зд.

астраномія

7

 

 

 

 

 

 

 

Субота

 

 

 

 

 

 

Прац. нав.

(Малоткавіцкая ДШІ)

 

Прац. нав.

(Лагішынская ДШІ,

ПЛСГВ)

Калесніковіч В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УЗГОДНЕНА                                                                                                                            ЗАЦВЯРДЖАЮ

Старшыня прафкама                                                                                                                Дырэктар школы

_________В.М. Сталярчук                                                                                                ________І.А.Папова

                                                                                                                                                        __.01.2022г.

Расклад урокаў

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

 

 

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

Панядзелак

0

 

 

 

 

1

выяўл. маст.

музыка

бел. літ.

музыка

2

фіз. к. і зд.

матэмат.

матэмат.

матэмат.

3

руск. літ.

руск. мова

фіз. к. і зд.

руск. мова

4

руск. мова

абж

бел. мова

руск. літ.

5

 

 

абж

прац. навуч.

6

 

 

 

 

Аўторак

0

 

 

 

 

1

руск. літ.

бел. літ.

руск. мова

бел. літ.

2

гадз. зд. і с.

бел. мова

ням. мова

ням. мова

3

матэмат.

гадз. зд. і с.

матэмат.

матэмат.

4

руск. мова

матэмат.

гадз. зд. і с.

бел. мова

5

 

чал. і свет

руск. літ.

фіз. к. і зд.

6

 

 

 

 

Серада

0

 

 

 

 

1

фіз. к. і зд.

руск. літ.

чал. і свет

руск. мова

2

руск. літ.

руск. мова

руск. мова

ням. мова

3

руск. мова

матэмат.

руск. літ.

гадз. зд. і с.

4

матэмат.

фіз. к. і зд.

выяўл. маст.

матэмат.

5

 

 

матэмат.

руск. літ.

6

 

 

 

 

Чацвер

0

 

 

 

 

1

выяўл. маст.

бел. літ.

прац. навуч.

ням. мова

2

матэмат.

матэмат.

ням. мова

фіз. к. і зд.

3

чал. і свет

бел. мова

матэмат.

руск. мова

4

музыка

прац. навуч.

руск. мова

матэмат.

5

 

 

музыка

 

6

 

 

 

 

Пятніца

0

 

 

 

 

1

матэмат.

руск. літ.

фіз. к. і зд.

бел. літ.

2

бел. мова

фіз. к. і зд.

бел. мова

бел. мова

3

прац. навуч.

руск. мова

ням. мова

чал. і свет

4

 

выяўл. маст.

бел. літ.

выяўл. маст.

5

 

 

 

абж

6

 

 

 

 

Субота

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

_______І.А.Папова

___. 01. 2022г

Графік

правядзення факультатыўных заняткаў

 на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

№п/п

Назва факультатыва

Клас

Дзень

правядзення

Час

правядзення

Настаўнік

1.

Рашэнне тэкставых задач

1

чацвер

12.40

Кісель В.А.

2.

Вытокі роднай мовы

1

пятніца

11.45

Кісель В.А.

3.

Вытокі роднай мовы

2

аўторак

14.00

Дзям’янчанка М.В.

4.

Рашэнне тэкставых задач

2

пятніца

8.05

Дзям’янчанка М.В.

5.

Вытокі роднай мовы

3

пятніца

13.05

Новік А.Г.

6.

Вытокі роднай мовы

4

чацвер

13.05

Сталярчук В.М.

7.

Асновы духоўна-маральнай культуры і патрыятызму

5

панядзелак

14.00

Ярмаш Л.В.

8.

Сакрэты словазмянення, слова- і формаўтварэння

6

серада

8.05

Ігнатовіч І.М.

9.

Асновы бяспекі жыццядзейнасці

6

пятніца

14.00

Папова І.А.

10.

Алгебра вучыць разважаць

7

чацвер

14.00

Трушко Г.А.

11.

Дапытлівым аб таямніцах рэчыва

8

пятніца

8.05

Шалтанюк Л.В.

12.

Фізіка вакол нас

8

панядзелак

14.55

Бэнда А.С.

13.

Падагульняючы факультатыўны курс па беларускай мове

9

пятніца

14.55

Крывецкая А.М.

14.

Практыкум моўных зносін

9

пятніца

8.05

Рымкевіч І.А.

15.

Абагульняючы факультатыўны курс па вучэбнаму прадмету “Матэматыка”

10

панядзелак

14.00

Сіманавец Т.І.

16.

Лексіка-граматычны практыкум

11

панядзелак

8.05

Крыловіч І.С.

17.

Абагульняючы факультатыўны курс па гісторыі Беларусі

11

пятніца

14.55

Лазюк Т.Р.

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

________І.А.Папова

___. 01. 2022г.

 

Расклад заняткаў па грамадска карыснай працы

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

 

Клас

Дзень тыдня

Час правядзення

Настаўнік

8

панядзелак

8.05

Шалтанюк Л.В.

11

13.50

Калесніковіч В.В.

10

аўторак

8.05

Калесніковіч В.В.

4

8.05

Крывецкая А.М.

11

14.45

Калесніковіч В.В.

5

серада

8.05

Крывецкая А.М.

9

14.45

Рымкевіч І.А.

10

чацвер

13.50

Калесніковіч В.В.

6, 9

14.45

Калесніковіч В.В., Рымкевіч І.А.

3

пятніца

8.05

Новік А.Г.

7

8.05

Лазюк Т.Р.

 

Графік правядзення класных гадзін

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

Клас

Дзень правядзення

Час правядзення

3

панядзелак

8.05

2, 6, 7, 9, 11

аўторак

8.05

10

серада

8.05

1, 4, 5

пятніца

8.05

8

14.45

 

 

Графік правядзення гадзін інфармавання

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

7 клас – панядзелак 8.20

3, 9 клас – серада 8.20

1, 2, 4, 5, 6, 8 -11 – чацвер 8.20

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

_________І.А.Папова

___. 01. 2022г

Расклад работы аб’яднанняў па інтарэсах

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

 

№п/п

Назва аб’яднання

Дзень правядзення

Час правядзення

Месца правядзення

Кіраўнік

1.

Юныя краязнаўцы

чацвер

пятніца

14.00 – 14.45

14.00 – 14.45

кабінет 4 класа

Крывецкая А.М.

2.

Малюем у Paint

аўторак

14.00 -14.45

14.55 – 15.40

кабінет інфарматыкі

Бэнда А.С.

3.

Юны ратавальнік-пажарны

субота

9.30 – 10.15

10.25 – 11.10

кабінет інфарматыкі

Сідарчук К.С.

4.

Футбалісты

субота

9.00 – 9.45

9.55 – 10.40

спартыўная зала

Голікаў Р.М.

5.

Эрудыты

серада

чацвер

14.55 – 15.40

14.55 – 15.40

кабінет рускай мовы

Лазюк Т.Р.

6.

Юныя турысты

панядзелак

чацвер

пятніца

субота

14.55 – 15.40

14.55 – 15.40

14.55 – 15.40

10.45 – 13.20

спартыўная зала

Голікаў Р.М.

7.

Развівайка

чацвер

13.05 – 13.50

14.00 – 14.45

кабінет 2 класа

Дзям’янчанка М.В.

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар школы

_________І.А.Папова

___. 01. 2022г

 

Расклад карэкцыйных заняткаў

на ІІ паўгоддзе 2021/2022 навучальнага года

у 1 класе (І аддзяленне ДШ)

 

Пачатак заняткаў

Панядзелак

Аўторак

Серада

Чацвер

Пятніца

0.

 

 

 

 

 

 

1.

9.00

 

прац. нав.

 

кар. зан.

руск. мова

2.

9.55

руск. мова

СБА

СБА

 

матэмат.

3.

10.55

чал. і свет

 

 

 

 

4.

12.05

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

у 3 класе (ІV клас цяжкасці ў навучанні)

 

Пачатак заняткаў

Панядзелак

Аўторак

Серада

Чацвер

Пятніца

0.

 

 

 

 

 

 

1.

9.00

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

11.00

 

 

 

 

 

4.

12.00

бел. мова

 

 

 

 

5.

12.55

 

 

матэмат.

 

чал. і свет

6.

14.10

кар. зан.

 

 

 

 

 

 

 

свернуть

ПРАВІЛЫ ўнутранага распарадку для навучэнцаў

развернуть

 

ПРАВІЛЫ

ўнутранага распарадку для навучэнцаў

ДУА   “Кашавіцкая   сярэдняя    школа”

Пінскага раёна

 

I. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

1.1.  Правілы ўнутраннага распарадку для навучэнцаў (далей – Правілы) распрацаваны ў адпаведнасці з  Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі (далей – Кодэкс), пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 20.12.2011 № 283 «Аб зацвярджэннi Палажэння аб установе агульнай сярэдняй адукацыi» і іншымі нарматыўнымі прававымі актамі.

1.2. Правілы ўстанаўліваюць нормы паводзін навучэнцаў у будынку і на тэрыторыі ўстановы адукацыі з мэтай удасканалення арганізацыі адукацыйнага працэсу, рацыянальнага выкарыстання навучэнцамі навучальнага часу, умацавання дысцыпліны навучэнцаў, павышэння якасці адукацыі, выхавання павагі да асобы, развіцця культуры паводзін і навыкаў зносін.

1.3. Згодна з правіламі ўсе навучэнцы маюць аднолькавыя правы і абавязкі, нясуць аднолькавую адказнасць за парушэнне нормаў паводзін ва ўстанове адукацыі.

1.4. У адпаведнасці з гэтымі Правіламі ў кожнай установе адукацыі да пачатку новага навучальнага года распрацоўваюцца правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў, якія ўзгадняюцца Саветам установы адукацыі і зацвярджаюцца дырэктарам.

1.5. Змены і дапаўненні ў Правілы ўносяцца ў парадку, вызначаным падпунктам 1.4 сапраўдных Правілаў.

1.6. Правілы даводзяцца да ведама педагагічных работнікаў установы адукацыі на першым пасяджэнні педагагічнага савета або нарадзе пры дырэктару ў кожным новым навучальным годзе, да ўсіх навучэнцаў установы адукацыі - на першай класнай гадзіне новага навучальнага года, а да іх законных прадстаўнікоў - на першым бацькоўскім сходзе новага навучальнага года (пад роспіс).           1.7. Правілы распаўсюджваюцца на ўсіх навучэнцаў установы адукацыі.

1.8. Правілы размяшчаюцца ў даступным для агляду ўсімі ўдзельнікамі адукацыйнага працэсу месцы і на афіцыйным сайце ўстановы адукацыі.

  1. II.АСНОЎНЫЯ ПРАВЫ НАВУЧЭНЦАЎ
  2. Навучэнцы маюць права на:

2.1. атрыманне адукацыі ў адпаведнасці з адукацыйнымі праграмамі агульнай сярэдняй адукацыі;

2.2. стварэнне спецыяльных умоў для атрымання адукацыі з улікам асаблівасцяў іх псіхафізічнага развіцця;

 2.3. атрыманне дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі ў адпаведнасці з Кодэксам і ў парадку, які вызначаецца Палажэннем аб установе дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі, зацверджаным пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 25 ліпеня 2011 г. № 149;

2.4. павагу сваёй чалавечай годнасці, абарону ад прымянення фізічнага і (або) псіхічнага насілля, жорсткага, грубага або зневажальнага абыходжання, прыніжэння;

2.5. ахову жыцця і здароўя падчас адукацыйнага працэсу;

2.6. карыстанне падручнікамі (навучальнымі дапаможнікамі) ў адпаведнасці з заканадаўствам;

 2.7. бясплатнае карыстанне бібліятэкай, навучальнай і спартыўнай базай установы адукацыі;

2.8. удзел у кіраванні установай адукацыі ў адпаведнасці з Статутам установы адукацыі (далей – Статут);

2.9. адпачынак на перапынках, арганізацыю дасугавай дзейнасці ў час канікул;

2.10. стварэнне спрыяльных умоў для самаадукацыі;

2.11. аб'ектыўную ацэнку ведаў;

 2.12. захаванне месца ў установе адукацыі ў выпадку накіравання для навучання і лячэння ў санаторную школу-інтэрнат;

 2.13. навучанне на ўроках фізічнай культуры і здароўя ў адпаведнасці з групай здароўя;

2.14. наведванне стымулюючых і (або) падтрымліваючых заняткаў;         

2.15. выбар факультатыўных заняткаў у межах устаноўленай вучэбным планам установы адукацыі колькасці гадзін факультатыўных заняткаў і з улікам максімальна дапушчальнай нагрузкі на аднаго вучня, усталяванай спецыфічнымі санітарна-эпідэміялагічнымі патрабаваннямі да ўтрымання і эксплуатацыі ўстаноў адукацыі;

2.16. вывучэнне асобных вучэбных прадметаў на павышаным узроўні ў адпаведнасці з вучэбным планам установы адукацыі;

2.17. атрыманне платных паслуг з ліку, якія аказваюцца ўстановай адукацыі;

2.18. атрыманне гарачага харчавання ў парадку, вызначаным заканадаўствам;

2.19. удзел у алімпіядах, конкурсах, турнірах, канферэнцыях і іншых адукацыйных мерапрыемствах, спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, іншых мерапрыемствах;

2.20. заахвочванне за поспехі ў вучэбнай, спартыўна-масавай, грамадскай, навуковай дзейнасці, а таксама ў адукацыйных мерапрыемствах;

2.21. атрыманне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі і псіхалагічнай дапамогі;

2.22. удзел у дзіцячых, маладзёжных і іншых грамадскіх аб'яднаннях, дзейнасць якіх не супярэчыць заканадаўству Рэспублікі Беларусь;

2.23 удзел у органах вучнёўскага самакіравання ва ўстанове адукацыі;

2.24. абарону ад любых супрацьпраўных замахаў;

2.25. недатыкальнасць асобы.

  1. Іншыя правы навучэнцаў устанаўліваюцца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншымі актамі заканадаўства, устаноўчымі дакументамі і іншымі лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі ўстановы адукацыі.

III. АСНОЎНЫЯ АБАВЯЗКІ НАВУЧЭНЦАЎ

  1. Навучэнцы абавязаны:

4.1. выконваць Статут, выконваць рашэнні Савета ўстановы адукацыі, іншых органаў самакіравання ўстановы адукацыі, правілы, патрабаванні адміністрацыі і педагагічных работнікаў;

4.2. знаходзіцца ва ўстанове адукацыі на працягу часу, прадугледжанага раскладам заняткаў (вучэбных, факультатыўных, аб'яднанняў па інтарэсах, іншых);

4.3. пакідаць тэрыторыю ўстановы адукацыі падчас заняткаў толькі з дазволу класнага кіраўніка (дзяжурнага члена адміністрацыі);

4.4. добрасумленна і адказна ставіцца да засваення зместу вучэбных праграм па вучэбных прадметах, праграм выхавання, своечасова і якасна выконваць дамашія заданні;

4.5. наведваць класныя і інфармацыйныя гадзіны;

4.6. удзельнічаць у мерапрыемствах грамадска карыснай працы;

4.7. вырашаць спрэчныя і канфліктныя пытанні на прынцыпах узаемнай павагі, з улікам меркавання ўсіх (іншых) удзельнікаў спрэчкі, пры неабходнасці звяртацца за дапамогай да настаўніка, класнага кіраўніка, спецыялістаў сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы, адміністрацыі ўстановы адукацыі;

4.8. беражліва ставіцца да маёмасці ўстановы адукацыі, падтрымліваць чысціню і парадак ва ўстанове адукацыі і на яго тэрыторыі; беражліва ставіцца да энергарэсурсаў, берагчы цяпло, электрычнасць, ваду;

4.9. паважаць гонар і годнасць усіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, работнікаў установы адукацыі;

4.10. клапаціцца пра сваё здароўе, бяспеку і жыццё тых, хто акружае, імкнуцца да маральнага, духоўнага і фізічнага развіцця, самаўдасканалення;

4.11. неадкладна паведамляць настаўніку (класнаму кіраўніку) або дзяжурнаму настаўніку (члену адміністрацыі) аб атрыманні мікратраўмы, траўмы або пагаршэнні агульнага стану свайго здароўя на ўроках, занятках або пры правядзенні мерапрыемстваў (пазакласных, пазашкольных, спартыўна-масавых, грамадска карыснай працы);

4.12. загадзя (напярэдадні ці за некалькі дзён) паведамляць класнаму кіраўніку аб плануемым наведванні арганізацыі аховы здароўя; у экстраных (незапланаваных) выпадках адсутнасці на ўроках неадкладна паведамляць класнаму кіраўніку аб факце і прычыне сваёй адсутнасці;

4.13. размяшчаць прылады сувязі, інтэрнэт-сувязі перад пачаткам вучэбных заняткаў у спецыяльна адведзеных месцах;

4.14. прытрымлівацца дзелавога стылю адзення, выкарыстоўваць вопратку і абутак для заняткаў фізічнай культурай згодна з санітарнымі нормамі, спецыяльную вопратку на ўроках працоўнага навучання, мерапрыемствах грамадска карыснай працы;

4.15. мець на ўроках неабходныя навучальныя прыналежнасці;

4.16. мець акуратна і разборліва падпісаныя рабочыя сшыткі і сшыткі для кантрольных работ па прадметах;

4.17. акуратна і разборліва запісваць у дзённік расклад урокаў на тыдзень наперад, у канцы кожнага ўрока-дамашняе заданне;

4.18. кожны тыдзень здаваць дзённік на праверку класнаму кіраўніку;

4.19. прадастаўляць дзённік па першым патрабаванні педагагічнага работніка ўстановы адукацыі;

4.20. выконваць правілы паводзін у бібліятэцы і правілы карыстання бібліятэчным фондам.

  1. Навучэнцам ва ўстанове адукацыі і на яго тэрыторыі катэгарычна забараняецца:

5.1. курыць, ужываць алкагольныя (слабаалкагольныя) напоі і піва, таксічныя і наркатычныя рэчывы, выкарыстоўваць нецэнзурныя выразы, спазняцца на навучальныя заняткі без уважлівых прычын, наносіць шкоду маёмасці ўстановы адукацыі і іншых асоб;

5.2. прыносіць агнястрэльную зброю любога віду, газавую зброю, боепрыпасы любога віду або выбуховыя рэчывы (альбо іх імітатары або муляжы), халодную зброю, колючыя, сякучыя, рэжучыя прадметы (альбо іх імітатары або муляжы), хімічныя, атрутныя, вогненебяспечныя рэчывы, тытунёвыя вырабы, электронныя сістэмы курэння, вадкасці для электронных сістэм курэння, сістэмы для спажывання тытуню, запалкі, запальніцы, алкагольныя, слабаалкагольныя напоі ці піва, наркатычныя сродкі, псіхатропныя рэчывы, іх прэкурсоры і аналагі, таксічныя або іншыя адурманьваючыя рэчывы і прэпараты, якія могуць нанесці шкоду маемасці і здароўю навакольных, а таксама прыналежнасці для азартных гульняў;

5.3. парушаць дысцыпліну ў ходзе адукацыйнага працэсу, прымяняць фізічную сілу і абразы ў дачыненні да іншых яго ўдзельнікаў;

5.4. не выконваць патрабаванні педагагічных работнікаў;

5.5. прапускаць заняткі без уважлівых прычын і своечасовага інфармавання класнага кіраўніка або дзяжурнага адміністратара з наступным прад'яўленнем адпаведнага дакумента класнаму кіраўніку;

5.6. карыстацца прыладамі мабільнай сувязі, інтэрнэт-сувязі, музычнымі калонкамі, гульнявымі прыладамі падчас адукацыйнага працэсу без дазволу педагогаў;

5.7. прапагандаваць, захоўваць і распаўсюджваць з дапамогай мабільнай, інтэрнэт-сувязі інфармацыю, якая змяшчае жорсткасць, гвалт;

5.8. праводзіць здымкі падчас правядзення вучэбных заняткаў, факультатыўных заняткаў, класных гадзін, пазакласных мерапрыемстваў без дазволу адміністрацыі, класнага кіраўніка, настаўніка-прадметніка;

5.9. размаўляць падчас вучэбных заняткаў, выкрыкваць нецэнзурныя словы і выразы, адцягвацца самому і адцягваць іншых навучэнцаў, перашкаджаць правядзенню навучальнага занятку;

5.10. ужываць падчас навучальных заняткаў ежу і напоі;

5.11. перасаджвацца за іншую парту без дазволу настаўніка;

5.12. у падручніках рабіць якія-небудзь запісы, маляваць, вырываць з іх старонкі;

5.13. падчас навучальных заняткаў і перапынкаў паміж імі гуляць у азартныя гульні, праводзіць аперацыі спекулятыўнага характару;

5.14. пакідаць установу адукацыі да заканчэння вучэбных заняткаў без узгаднення з класным кіраўніком і (або) адміністрацыяй установы.

  1. ПАТРАБАВАНІ ДА ЗНЕШНЯГА ВЫГЛЯДУ НАВУЧЭНЦАЎ
  2. Навучэнцы абавязаны прытрымлівацца дзелавога стылю адзення, прызначанага для наведвання імі навучальных заняткаў ва ўстановах адукацыі.
  3. Савет установы адукацыі мае права выбару мадэлі, колеру і якасці тканін, з якіх выраблена адзенне дзелавога стылю.
  4. Адзенне дзелавога стылю, як правіла, уключае вялікі выбар элементаў, якія можна камбінаваць (пінжак, камізэлька, кашуля, спадніца, штаны, сарафан, блуза, сукенка, гальштук і інш.), а таксама можа ўключаць гальштук (значок, эмблему, шэўрон) з лагатыпам установы адукацыі.

У зімовы час у камплект адзення могуць уваходзіць трыкатажны світэр ці камізэльку.

  1. Пры наведванні навучэнцамі вучэбных заняткаў не дапускаюцца:

спартыўная вопратка і абутак, прызначаныя для заняткаў фізічнай культурай і спортам;

рэчы, якія маюць яркія,  выклікаючыя малюнкі;

брудная, мятая (неахайная) і іншае адзенне, не прызначанае для наведвання ўстановы адукацыі;

верхняе адзенне і галаўныя ўборы;

мноства біжутэрыі, наяўнасць пірсінгу, яркага экстравагантнага макіяжу і колеру валасоў, аксесуараў, якія адлюстроўваюць сімволіку музычных гуртаў і розных напрамкаў маладзежай субкультуры і спартыўных клубаў.

  1. Спрэчныя пытанні, звязаныя з знешнім выглядам навучэнца, вырашае адміністрацыя ўстановы адукацыі.

 

  1. ПАРАДАК НАВЕДВАННЯ НАВУЧЭНЦАМІ ВУЧЭБНЫХ ЗАНЯТКАЎ
  2. Навучальныя заняткі, класныя і інфармацыйныя гадзіны праводзяцца па раскладзе або ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным кіраўніком установы адукацыі, і з'яўляюцца абавязковымі для наведвання ўсімі навучэнцамі.
  3. У выпадку невыканання дамашняга задання па якой-небудзь прычыне, навучэнец у пачатку ўрока абавязаны паведаміць аб гэтым настаўніку.
  4. Не пазней чым за 5 хвілін да пачатку ўрока кожны навучэнец:

займае месца ў навучальным кабінеце (класе), вызначанае класным кіраўніком;

рыхтуе неабходныя для працы на ўроку падручнікі і навучальныя прыналежнасці;

ставіць на бясшумны рэжым прыладу мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі), кладзе яго ў прызначанае для гэтага прыстасаванне (скрынку), якая можа знаходзіцца на асобным стале   або стале настаўніка.

  1. Пры ўваходзе настаўніка ў клас навучэнцы ўстаюць у знак прывітання.
  2. Навучэнец, які спазніўся на ўрок, абавязаны растлумачыць настаўніку прычыну спазнення.
  3. Падчас урока вучні ўважліва слухаюць тлумачэнні настаўніка і адказы іншых вучняў, не дапускаючы каментарыяў і рэплік з месца.
  4. Пры адказе на пытанне настаўніка навучэнец ўстае. З дазволу настаўніка магчымы адказ седзячы.
  5. Аб сваёй гатоўнасці да адказу альбо, калі ў ходзе тлумачэння настаўнікам матэрыялу, узнікае пытанне, навучэнец інфарміруе, падымаючы руку.
  6. Дапаўненні і выпраўленні адказаў іншых вучняў магчымыя толькі з дазволу настаўніка.
  7. Падчас правядзення кантрольных і самастойных работ навучэнец выконвае іх самастойна. Дапамога іншых навучэнцаў не дапускаецца. Дазваляецца карыстацца толькі тымі матэрыяламі, якія пералічаны настаўнікам.
  8. Выкананне патрабаванняў настаўніка на ўроку з'яўляецца для навучэнцаў абавязковым і безумоўным.

21.1. У выпадку, калі навучэнец не выконвае патрабаванні настаўніка, парушае дысцыпліну падчас урока, настаўнік інфарміруе пра гэта дзяжурнага адміністратара і навучэнец выдаляецца з урока ў суправаджэнні дзяжурнага адміністратара.

21.2. У выпадку, калі патрабаванні настаўніка парушаюць правы навучэнца, апошні можа праінфармаваць аб гэтым дзяжурнага адміністратара.

21.3. Дзяжурны адміністратар выклікае ва ўстанову адукацыі законнага прадстаўніка навучэнца, а пры неабходнасці – супрацоўніка тэрытарыяльнага органа ўнутраных спраў.

21.4. Дзяжурны адміністратар пасля вывучэння сітуацыі мае права дазволіць вучню прысутнічаць на наступных уроках.

21.5. У выпадку, калі законны прадстаўнік не прыбывае ва ўстанову адукацыі ў кароткія тэрміны, дзяжурны адміністратар мае права забраць навучэнца з любога наступнага ўрока для разбору па прыбыцці законнага прадстаўніка ва ўстанову адукацыі. 

  1. Падчас урока вучань павінен сачыць за сваёй паставай.
  2. Званок аб заканчэнні ўрока даецца для інфарміравання настаўніка і навучэнцаў аб заканчэнні занятка. Навучэнцы пакідаюць клас з дазволу настаўніка.
  3. Для заняткаў на ўроках фізічнай культуры і здароўя навучэнцы пераапранаюцца ў спартыўную форму.
  4. Па заканчэнні ўрока навучэнцы наводзяць парадак на працоўным месцы, забіраюць свае прылады мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі).
  5. У выпадку пропуску заняткаў па хваробе, навучэнец або законныя прадстаўнікі інфарміруюць класнага кіраўніка пра прычыну адсутнасці ў вуснай форме.
  6. У дзень выхаду на заняткі навучэнец прад'яўляе тлумачэнні аб паважлівасці прычыны пропуску заняткаў.

Паважнай прычынай лічыцца:

хвароба навучэнца, наведванне ўрача (прадастаўляецца адпаведная медыцынская дакументацыя);

экстранныя выпадкі ў сям'і, якія патрабуюць асабістага ўдзелу (пацвярджаюцца заявай законных прадстаўнікоў);

пропуск урокаў па дамоўленасці з адміністрацыяй (па пісьмовай заяве законных прадстаўнікоў);

удзел у прадметных алімпіядах, спаборніцтвах і іншых мерапрыемствах (вызначаецца загадам установы адукацыі).

  1. Дзяжурства навучэнцаў:

28.1. Ва ўстанове адукацыі з ліку навучэнцаў VII-XI класаў прызначаюцца дзяжурныя, якія дапамагаюць дзяжурнаму адміністратару, дзяжурнаму настаўніку падтрымліваць дысцыпліну падчас перамен, чысціню і парадак у школе.

28.2. У кожным класе прызначаецца ў адпаведнасці з графікам дзяжурны па класе, які падчас перамены дапамагае настаўніку падрыхтаваць клас да ўрока: раздае навучальныя дапаможнікі і сшыткі навучэнцаў, дапамагае падрыхтаваць да ўрока іншыя вучэбна-метадычныя дапаможнікі.

 

VІПАРАДАК ЗНАХОДЖАННЯ НАВУЧЭНЦАЎ НА ПЕРАПЫНКУ

  1. Перапынак прызначаны:

для пераходу ў іншы кабінет (пры неабходнасці) у адпаведнасці з раскладам вучэбных заняткаў;

адпачынку і фізічнай размінкі;

прыёму ежы;

праветрывання класа, для чаго вучням неабходна выйсці з класа;

падрыхтоўкі да ўроку, іншае;

  1. Пры руху па калідорах, лесвіцах, праходах навучэнцам неабходна прытрымлівацца правага боку.
  2. Падчас перапынкаў навучэнцам забараняецца:

шумець, перашкаджаць адпачываць іншым, бегаць па лесвіцах, паблізу аконных праёмаў і ў іншых месцах, не прыстасаваных для гульняў;

штурхаць адзін аднаго, кідацца прадметамі і прымяняць фізічную сілу для вырашэння любога роду канфліктных сітуацый;

катацца ва ўстанове адукацыі і на яе тэрыторыі на веласіпедах, ролікавых каньках, самакатах і іншых сродках перамяшчэння;

ужываць непрыстойныя выразы і жэсты ў адрас іншых навучэнцаў, іншых асоб, запалохваць, займацца вымагальніцтвам. Парушэнне дадзенага пункта цягне за сабой прымяненне мер, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

VІІ. МЕСЦЫ МАСАВАГА ЗНАХОДЖАННЯ

Сталовая

  1. У сталовую навучэнцы ходзяць арганізавана, у суправаджэнні настаўніка, які праводзіў урок.
  2. Навучэнцы выконваюць правілы гігіены: уваходзяць у памяшканне сталовай без верхняй вопраткі, мыюць рукі перад прыёмам ежы.
  3. Ужываць стравы, напоі, прадукты харчавання, набытыя ў сталовай і прынесеныя з сабой, дазваляецца толькі ў сталовай. Падчас прыёму ежы навучэнцы павінны выконваць культуру харчавання.
  4. 35. Кожны навучэнец прыбірае за сабой сталовыя прыналежнасці і посуд у спецыяльна адведзеныя месцы.

Спартыўная зала

  1. 36. Заняткі ў спартыўнай зале арганізуюцца ў адпаведнасці з раскладам яго працы.

Наведванне заняткаў у спартыўнай зале дапускаецца толькі ў спартыўнай форме і зменным абутку.

  1. 37. Забараняецца знаходзіцца ў спартыўнай зале без настаўніка іншага педагагічнага работніка.
  2. 38. Заняткі ў пазаўрочны час у спартыўнай зале арганізуюцца па раскладзе спартыўных секцый.

Санітарныя пакоі

  1. Пры карыстанні санітарнымі пакоямі навучэнцы павінны выконваць чысціню і парадак, правілы асабістай гігіены;
  2. Забараняецца затрымлівацца ў санітарнай пакоі без патрэбы, а таксама смяціць, паліць, прымаць ежу, напоі, кідаць у ракавіны і ўнітазы староннія прадметы.

Гардэроб

  1. Па заканчэнні заняткаў (вучэбных, факультатыўных, стымулюючых, падтрымліваючых, у аб'яднаннях па інтарэсах), пазакласных мерапрыемстваў навучэнцы ідуць у гардэроб. Навучэнцы ў парадку чарговасці забіраюць сваю вопратку, выконваючы парадак і меры бяспекі.
  2. У выпадку выяўлення згубы адзення або абутку, навучэнец абавязаны паведаміць аб тым, што здарылася, класнага кіраўніка або дзяжурнага адміністратара.
  3. Навучэнцы не пакідаюць у кішэнях верхняга адзення ключы ад дома, грошы, праязныя дакументы, прылады сувязі (інтэрнэт сувязі) іншыя каштоўныя рэчы.
  4. У выпадку выяўлення пакінутых і (або) забытых кімсьці ў гардэробе рэчаў навучэнцы перадаюць іх гардэробшчыку або дзяжурнаму настаўніку.

 

VIIІ. ПАРАДАК НАВЕДВАННЯ НАВУЧЭНЦАМІ МЕРАПРЫЕМСТВАЎ У  ПАЗАВУЧЭБНЫ  ЧАС.

  1. 45. Навучэнцам забараняецца спазняцца на мерапрыемствы, якія праводзяцца ў пазавучэбны час.
  2. 46. Прысутнасць на мерапрыемствах, якія праводзяцца ў пазавучэбны час ва ўстанове адукацыі, асоб, якія не навучаюцца ў гэтай установе адукацыі, дапушчальна толькі з дазволу адказнага за правядзенне мерапрыемства (намесніка дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце, дзяжурнага адміністратара).
  3. 47. Навучэнцы, прысутныя на мерапрыемствах, якія праводзяцца ў пазавучэбны час ва ўстанове адукацыі, і асобы, якія не навучаюцца ў гэтай установе адукацыі, дапушчаныя да ўдзелу ў мерапрыемстве, павінны мець ахайны знешні выгляд, адпаведны ўзросту макіяж.
  4. 48. Не дазваляецца прысутнасць у верхняй вопратцы і галаўных уборах на мерапрыемствах, якія праводзяцца ў актавай, спартыўнай залах, іншых памяшканнях установы адукацыі.
  5. 49. Прыход і сыход з мерапрыемства ажыццяўляецца арганізавана, у парадку, устаноўленым адказным за правядзенне мерапрыемства.
  6. 50. Навучэнцы абавязаны выконваць інструкцыі аб мерах бяспекі для навучэнцаў, прадугледжаныя для канкрэтнага мерапрыемства, і выконваць у поўным аб'ёме патрабаванні адказнага за правядзенне мерапрыемства.
  7. 51. Да заняткаў у спартыўных секцыях, удзелу ў спартыўных спаборніцтвах, да турыстычных паходаў навучэнцы дапускаюцца з дазволу медыцынскага работніка.
  8. 52. Грамадска карысная праца навучэнцаў у пазаўрочны час праводзіцца не раней чым праз 30 мін пасля заканчэння ўрокаў. Працягласць грамадска карыснай працы і віды работ ўсталёўваюцца Санітарнымі нормамі, правіламі і гігіенічнымі нарматывамі.

 

  1. ЗААХВОЧВАННІ І ДЫСЦЫПЛІНАРНАЯ АДКАЗНАСЦЬ НАВУЧЭНЦАЎ
  2. 53. У якасці заахвочвання да навучэнцаў могуць прымяняцца наступныя меры:

аб'ява падзякі;

ўзнагароджванне Граматай;

занясенне на Дошку гонару ўстановы адукацыі;

напісанне ліста падзякі законным прадстаўнікам.

Заахвочванне аб'яўляецца загадам дырэктара. Выпіска з загаду захоўваецца ў асабістай справе навучэнца.

  1. 54. За здзяйсненне навучэнцам дысцыплінарнай правіны (у тым ліку неаднаразовае парушэнне Статута і Правілаў) ўстанаўліваецца дысцыплінарная адказнасць, якая выяўляецца ў прымяненні да яго наступных мер дысцыплінарнага спагнання:

заўвага;

вымова;

адлічэнне.

  1. 55. Адлічэнне як мера дысцыплінарнай адказнасці можа быць прыменена да вучня III ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
  2. 56. Права выбару меры дысцыплінарнага спагнання належыць дырэктару ўстановы адукацыі.
  3. 57. Звесткі аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання даводзяцца да законных прадстаўнікоў непаўналетняга навучэнца.

 

  1. ПРАВІЛЫ КАРЫСТАННЯ ПРЫЛАДАМІ МАБІЛЬНАЙ СУВЯЗІ (ІНТЭРНЭТ-СУВЯЗІ)
  2. 58. У будынку ўстановы адукацыі навучэнцы абавязаны ставіць прылады мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) у бясшумны рэжым.
  3. 59. У час правядзення вучэбных, факультатыўных, стымулюючых, падтрымліваючых заняткаў, заняткаў у аб'яднаннях па інтарэсах, пазакласных мерапрыемстваў прылады мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) павінны знаходзіцца ў прызначаным прыстасаванні (скрынцы) ў стане бясшумнага рэжыму.
  4. 60. Карыстацца прыладай мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) падчас вучэбных, факультатыўных, стымулюючых, падтрымліваючых заняткаў, заняткаў у аб'яднаннях па інтарэсах, пазакласных мерапрыемстваў можна толькі з дазволу настаўніка.
  5. 61. Карыстацца прыладай мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) ва ўстанове адукацыі на перапынках паміж заняткамі (тэлефанаваць, адпраўляць паведамленні) навучэнцам дазволена выключна для аператыўнай сувязі з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі), братамі (сёстрамі), іншымі блізкімі сваякамі толькі ў выпадках неадкладнай неабходнасці.
  6. 62. У выпадку аднаразовага парушэння правілаў карыстання прыладамі мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі), навучэнец павінен напісаць тлумачальную запіску з указаннем прычыны парушэння сапраўдных Правілаў. Класным кіраўніком (настаўнікам) вучня робіцца запіс у дзённік.
  7. 63. Пры паўторным факце парушэння правілаў карыстання прыладамі мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) ажыццяўляецца канфіскацыя тэлефона ў навучэнца. Ва ўстанову адукацыі запрашаюцца бацькі (законныя прадстаўнікі), і пасля гутаркі з дырэктарам (членам адміністрацыі) ім вяртаецца прылада мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі). На навучэнца накладаецца спагнанне, вызначанае дырэктарам установы адукацыі.

 

       XІ. НОРМЫ, ЯКІЯ ДАТЫЧАЦЦА АЛГАРЫТМУ ДЗЕЯННЯЎ ПЕДАГАГІЧНЫХ РАБОТНІКАЎ У ВЫПАДКУ ЎЗНІКНЕННЯ Ў ХОДЗЕ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ КАНФЛІКТНЫХ СІТУАЦЫЙ

  1. У сітуацыі, калі вучань паводзіць сябе на ўроку задзірліва, правацыруе іншых навучэнцаў і (або) настаўніка на адкрыты канфлікт, настаўнік павінен выклікаць дзяжурнага адміністратара альбо любога члена адміністрацыі і паведаміць аб сітуацыі, якая стварылася.
  2. Пасля гэтага класны кіраўнік сумесна з членамі адміністрацыі абавязаны праінфармаваць аб тым, што здарылася законных прадстаўнікоў навучэнцаў, запрасіць іх ва ўстанову адукацыі для гутаркі і выпрацоўкі рэкамендацый па выхадзе з канфліктнай сітуацыі.
  3. У выпадку неаднаразовых парушэнняў правіл унутранага распарадку, паводзіны навучэнцаў разглядаюцца на пасяджэнні Савета па прафілактыцы, безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх установы адукацыі, прымаюцца адпаведныя меры, аж да пастаноўкі на ўлік.
свернуть

Стань заметней в темноте

26.11.2016
развернуть

Стань заметней в темноте

Вечером и ночью, когда улицы и дворы плохо оcвещены, водители обнаруживают пешехода, имеющего cветовозвращающие элементы, со значительно большего расстояния по сравнению с пешеходами без них: если машина движется с ближним светом фар, расстояние увеличивается с 25-40 метров до 130-140, а если с дальним – расстояние увеличивается до 400 метров. по результатам исследования, расстояние, с которого «обозначенный пешеход» становится более заметен водителю проезжающего автомобиля, увеличивается в 1,5-3 раза. А это дает водителю дополнительное время на принятие наиболее правильного решения для избежания возможного наезда на пешехода (тем самым риск наезда транспортного средства на пешехода снижается на 85%).

 Поскольку человек постоянно двигается, лучи света падают на него не прямо (так как на велосипед), а под разными углами. Специальная начинка светоотражателей позволяет отражать свет в том же направлении, откуда он падает. На рынке в ассортименте товаров представлены: фликеры (подвески, наклейки), световозвращающие нарукавные повязки, тесьма и готовая одежда с деталями из светоотражающих материалов.

1. Фликеры

Это световозвращатели, которые производятся в виде значков, подвесок, термонаклеек на одежду и наклеек на металл. Фликеры изготавливаются по специальной технологии из мягкого пластика ярких цветов, эти привлекательные на вид изделия крепятся на одежду, сумки или рюкзачки с помощью булавки или шнурка, входящего в комплект. А термонаклейки легко крепятся на ткань с помощью утюга.

2. Тесьма

Это цветная тканая лента, в которую вплетены световозвращающие нити различной ширины. Ткань серебристо-серая, представляет собой совокупность стеклянных микролинз с высокой световозвращающей способностью, внедрённых в специальный клеевой слой, нанесенный на хлопковую, нейлоновую или хлопково-полиэфирную текстильную основу. Тесьма применяется для отделки спортивной, рабочей, детской одежды, страховочных поясов, рюкзаков, сумок, обуви и т.д.

3. Нарукавные повязки

Цветная тканая лента с нанесенной на неё световозвращающей полосой. В настоящее время детали из материала, светящегося в темноте, стали обязательными элементами сигнальной одежды. При дневном свете материал имеет серебристо-серый цвет, а в темное время суток в свете фар или другого источника света становится ярко-белым.

свернуть

Деловой стиль одежды

развернуть

В ходе образовательного процесса во всех видах учреждений общего среднего образования учащиеся І-ХІ классов придерживаются одежды делового стиля. Ношение одежды делового стиля учащимися учреждений общего среднего образования является нормой, которая определяется уставом и правилами внутреннего трудового распорядка учреждения общего среднего образования. В соответствии с пунктом 4 статьи 20 Кодекса Республики Беларусь об образовании учреждение образования обязано обеспечить разработку и принятие правил внутреннего распорядка обучающихся, правил внутреннего трудового распорядка учреждения образования.

Образцы одежды делового стиля утверждаются Координационным советом по вопросам одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования (постановление Министерства образования Республики Беларусь и Министерства торговли Республики Беларусь от 19 августа 2013 г. № 77/19 «О Координационном совете по вопросам одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования»).

Учащиеся и их законные представители совместно с администрацией учреждения общего среднего образования и педагогическими работниками имеют право выбора модели, цвета и качества тканей, из которых изготовлена одежда делового стиля.

Информацию о требованиях к внешнему виду учащихся, включая фотографии образцов одежды делового стиля, рекомендуется разместить на информационных стендах в учреждениях общего среднего образования. Необходимо постоянно проводить мероприятия, направленные на популяризацию одежды делового стиля среди учащихся и их законных представителей (классные часы, встречи, публикации в средствах массовой информации и др.).

Образцы моделей одежды делового стиля для учащихся учреждений общего среднего образования (сезон 2015-2016 гг.) размещены на портале Министерства образования Республики Беларусь (edu.gov.by / Управление общего среднего образования / Деловой стиль одежды).

С мая 2015 года началась реализация пилотного проекта «Школа будущего», организаторами которого являются концерн «Беллегпром», Министерство образования Республики Беларусь и Министерство торговли Республики Беларусь. На первом этапев проекте примут участие шесть учреждений общего среднего образования. На следующих этапах реализации пилотного проекта предполагается его расширение за счет увеличения количества учреждений.

По результатам проведения эксперимента будет принято решение о целесообразности и необходимости введения в учреждениях общего среднего образования определенных (единых для конкретного учреждения или региона) моделей одежды делового стиля. План мероприятий по реализации пилотного проект «Школа будущего» размещен на портале Министерства образования Республики Беларусь (edu.gov.by / Управление общего среднего образования / Деловой стиль одежды).

свернуть